22 آبان 1401 توسط مدیر سایت

سایت عینک سازی انصار فعال شد!

دیگر نیاز نیست بیماران برای دریافت عینک مورد نیاز خود به مکانی دیگر مراجعه کنند؛ چراکه فعالیت فروشگاه آنلاین عینک انصار به نشانی ansaroptic.com آغاز شد تا افراد به راحتی بتوانند عینک مورد نیاز خود را به صورت آنلاین دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی درمانگاه انصار، یکی از اکسسوری‌‌هایی که در فریم‌ها و مدل‌های متنوع وجود دارد و به وسیله آن می‌توان دنیا را زیباتر و شفاف‌تر دید، عینک است. درواقع می‌توان گفت عینک‌ها یکی از اکسسوری‌های لازم برای هر شخصی است؛ از این رو تقاضای بالایی دارد.

عینک از سالیان دور مورد استفاده قرار می‌گرفته و به اشکال مختلفی وجود داشته است به این شکل که در گذشته قالب عینک‌ها از اروپا وارد ایران می‌‌شد که شماره‌گذاری آن‌ها با خطا همراه بوده است که به همین دلیل رفته رفته این حرفه مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت و آن‌ها توانستند مهارت‌های لازم برای ساخت عینک را به دست آورند. خوشبختانه در ایران کلاس‌های آموزشی برای یادگیری این حرفه برگزار شد و در این کلاس‌ها طرز ساخت عینک، شماره عینک، عدسی تراشی و… به افراد داوطلب آموزش داده می‌‌شد.

خرید آنلاین عینک از طریق سایت عینک انصار

در این میان عینک انصار در این زمینه ورود کرده تا بیماران راحت‌تر یا با حضور در درمانگاه انصار یا به صورت آنلاین پس از معاینه عینک مربوط و لازم خود را دریافت کنند. گفتنی است، فعالیت در کسب وکارهای مرتبط با ساخت عینک برخلاف ظاهر ساده و موجهی که دارد بسیار گسترده است و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد؛ از واسطه‌های مختلف گرفته تا واردکنندگان عدسی و فریم تا فروشندگان خرد و بنکداران به کار مشغول هستند. اما خوشبختانه توانسته‌ایم موفق عمل کنیم که در این زمینه فروشگاه عینک انصار برای بهبود حال شهروندان و بیماران به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه می‌دهد.

در صورتی که قصد خرید عینک از عینک سازی انصار را دارید می‌توانید با  ورود به سایت عینک سازی انصار به نشانی ansaroptic.com به صورت آنلاین خدمات دریافت کنید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری در این زمینه دارید می‌توانید با شماره 35015000 و 0991101559 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *