17 آبان 1401 توسط مدیر سایت

تبريك و قدردانی از پرسنل واحد تصوير برداری به مناسبت روز رادیولوژی

هشتمین روز از ماه میلادی یعنی نوامبر به عنوان روز جهانی رادیولوژی نامگذاری شده است. در  اين روز یکی از مهم‌ترین ابزار پزشکی نوین (اشعه ايكس) كشف شده است. كه امروزه پزشکان با استفاده از آن می‌توانند به بسیاری از بیماری‌های داخل بدن انسان پی ببرند. به همبن مناسبت درمانگاه انصار اين روز را جهت تشكر و قدردانی از پرسنل واحد تصوير برداری غنيمت شمرد.

به گزارش  روابط عمومی درمانگاه انصار به مناسبت روز راديولوژی مصادف با 17 آبان ماه، مدير موسسه انصارالحسین (ع) همرا با  مديريت درمانگاه  با حضور در واحد تصويربرداری اين روز را به همكاران و پرسنل اين بخش تبريك گفتند.

خانم فضلعلی مديريت درمانگاه انصار خطاب به كار كنان فرمودند: روز رادیولوژی بهانه‌ای است برای تقدیر و پاسداشت از خدمات بی حد و اندازه  شما عزيزان.

وی افزودند: واحد تصویربرداری انصار  با ارائه خدمات شایسته به بیماران و روش رفتاری مناسب باعث افزایش مراجعه‌کنندگان و رضایتمندی آن‌ها گردیده است. در پايان  ضمن  تشكر و قدردانی از زحمات تمامی پرسنل  هديه نفيسی را به  تمامی پرسنل بخش اهدا كردند و و از خداوند متعال سلامتی و موفقيت روز افزون را از خداوند برايشان خواستار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *