24 دی 1401 توسط مدیر سایت

هدیه‌ای متفاوت برای مادرتان! – روز مادر

به نام مقدسش که می‌اندیشیم چیزی جز عشق، فداکاری و محبت در خاطرمان تداعی نمی‌شود، هم او که بی‌دریغ مهرش را نثار می‌کند و در تمام طول زندگی نگران و مراقب و دلسوز ماست. مادر! نامی مقدس که بی‌جهت نیست پروردگار، بهشت را زیر گام‌های او نهاده است.

بی سبب نیست میلاد حضرت فاطمه (س)، دخت پیامبر اسلام (ص)، به عنوان روز زن و روز مادر نام‌گذاری شده است زیرا تنها یک زن، همچون فاطمه، می‌توانست «مادرِ پدرِ خویش» باشد و به «ام ابیها»، این توصیف شگفت، ملقب گردد و تنها یک زن می‌تواند کمال مهربانی را این چنین معنا بخشد.

زمانی که انسان پا به عرصه حیات و زندگی می‌گذارد مادر است که طفل خویش را علی‌رغم تمامی مشکلات زندگی، فداکارانه به دندان می‌کشد و تربیت و پرورش او را بر عهد می‌گیرد تا مصدر خدمت برای خود و جامعه خویش گردد. شب‌زنده‌داری‌های مادر در ابتدای زندگی فرزند برای صحت و سلامتی او و باخبری از آن و هزاران تکالیف جدی دیگر برای مقابله با هرآنچه که هر لحظه حیات طفل را به مخاطره می‌اندازد یکی از اعمالی به حساب می‌رود که هر انسان دارای ضمیر روشن نمی‌تواند به راحتی از کنار آن بگذرد.

مادران همیشه نگران سلامت، رشد و تربیت و پرورش فرزندان خود و خانواده‌شان هستند و در این مسیر بسیار پیش می‌آید سلامتی خود آنها مورد فراموشی قرار می‌گیرد، حال آنکه ما باید مادران و زنانی سلامت داشته باشیم تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و صالح تربیت کنیم.

زنان به عنوان پایه‌های اصلی خانواده و محور اساسی سلامت، رشد، پویایی و اعتلای خانواده و جامعه هستند؛ به همین سبب لازم است نگاه ویژه‌ای به سلامت آنان داشته باشیم از این رو در آستانه میلاد با سعادت ام‌ابیها و هم زمان با روز مادر، درمانگاه خیریه انصار ضمن تبریک این روز فرخنده به تمامی زنان ایران‌زمین، برای ارتقا و تعالی سلامت بانوان کشور در قالب کارت‌های تخفیف، خدمات بهداشت و درمان متفاوتی را به بانوان عیز کشورمان ارائه می‌دهد.

هدیه درمانگاه انصار به مناسبت روز مادر

هم زمان با این ایام فرخنده عزیزان می‌توانند با تهیه این کارت‌های تخفیف، هدیه ویژه و اثرگذاری را به همسر، مادر، خواهر یا دختران خود ارائه دهند.

کارت‌های تخفیف درمانگاه انصار شامل سه پکیج طلایی، نقره‌ای و برنزی است که در پکیج طلائی بانوان می‌توانند با 35 درصد تخفیف از امکاناتی چون چکاب کامل آزمایشگاهی، ویزیت متخصص زنان، سونوگرافی سینه، تست پاپ اسمیر و ماموگرافی بهره‌مند شوند. پکیج نقره‌ای نیز شامل 30 درصد تخفیف برای برخورداری از خدماتی چون چکاب روتین آزمایشگاهی، ویزیت متخصص زنان، تست پاپ اسمیر و ماموگرافی می‌باشد. همچنین در پکیج برنزی نیز با 25 درصد تخفیف می‌توانند از خدماتی چون چکاب روتیم آزمایشگاهی، ویزیت متخصص زنان و ماموگرافی بهره ببرند.

عزیزان برای دریافت این کارت می‌توانند از طریق سایت درمانگاه انصار به نشانی www.ansarclinic.com/packs اقدام و یا با مراجعه حضوری به نشانی تهران، اتوبان محلاتی، زیرپل ری، درمانگاه انصار اقدام به تهیه کارت تخفیف کرده و یک هدیه خاص و تاثیرگذار را به بانوی عزیز زندگی‌شان ارائه دهند.

به امید آن روز که همه با یاری یکدیگر بتوانیم جامعه‌ای سالم و پرانرژی داشته باشیم. روز مادر بر شما هزاران بار مبارک باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *