9 اسفند 1395 توسط مدیر سایت

مصاحبه با دکتر ناصر مهربان متخصص مغز و اعصاب

گفتگو با متخصص نورولوژی 
دکتر ناصر مهربان متخصص بیماری مغز و اعصاب درمانگاه خيريه انصار از آغاز کار خود، در درمانگاه تخصصی “نورولوژی” در روزهای چهارشنبه صبح خبر داد.

به گزارش روابط عمومی درمانگاه خيريه انصار، دکتر ناصر مهربان هدف از فعاليت خود در این کلینیک تخصصی را تشخیص و درمان بیماری های داخلی مغز و اعصاب دانست و افزود: در این درمانگاه بیماران با انواع سردرد و سرگیجه، صرع و انواع تشنج، MS، پارکینسون و اختلالات حرکتی، آلزایمر، نوروپاتی حسی و حرکتی، اختلالات تعادل، کمردرد و انواع سكته های ايسكيميك و خون ريزی دهنده مغزی ويزيت و مشاوره می شوند.

دکتر ناصر مهربان در تعریف اختلالات نورولوژیک گفت: اختلالات نورولوژیک اختلال در عملکرد مغز، نخاع، سلول های عصبی و سایر سلول های رابط این اعضا است و پس از بروز یک بیماری نورولوژیک، مهم ترین اقدام، تلاش برای جلوگیری از پیشرفت پروسه بیماری و توانبخشی قسمت هایی از بدن است که وظیفه خود را به صورت صحیح انجام می دادند.

این متخصص بیماری های مغز و اعصاب اظهار داشت: بیماران مبتلا به بیماریهای مغز و اعصاب نیاز به مراجعه و درمان سریع دارند تا از ناتوانی جلوگیری و یا ناتوانی به تاخیر بیافتد و اگر درمان به موقع انجام نشود بیمار ناتوان شده و احتمال عوارض طولاني مدت وجود دارد. وی تصریح کرد: همچنین دراین کلینیک از روش های الكترودياگنونسيك شامل نوار مغز، نوار عصب و عضله و نوار چشم جهت برسی بيماران استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *