27 دی 1400 توسط مدیر سایت

كلينيك كاشت مو انصار افتتاح گرديد

كلينيك كاشت مو  انصار با داشتن محيطي كامل استاندارد  و كادر درمان متخصص و با تجربه مراجعين خود را برای رسيدن به زيبايي ظاهری دلخواه همراهي خواهد كرد.
كاشت مو و ابرو يكي از خدمات پرطرفداری است  بين كسانی كه با ريزش مو ويا ابرو را تجربه كرده اند و تمايل به داشتن مو و ابرو هاي پر پشت و طبيعي را دارند.
در اينجا سعي ميكنيم  تعدادی از سوالات  افرادی که دچار طاسی هستند و یا دچار ریزش موی دائمی شده اند با انبوهی از پرسش ها مواجه می شوند و اگر پاسخ مناسبی برای آنها بیابند، راحت تر می توانند درباره کاشت مو تصمیم بگیرند پاسخ دهيم.

آیا افراد کاملا طاس هم می توانند مو بکارند؟
اگر سه ناحیه جلوی سر، بالای سر و فرق سر همزمان طاس باشند، طاسی کامل و درجه هفت محسوب می شود. این افراد معمولاً بانک موی کافی ندارند و پشت سرشان شبیه نعل اسب مو دارند و نمی توانند کاندید مناسبی برای کاشت مو محسوب شوند. برای چنین افرادی کلاه گیس توصیه می شود.

چه افرادی واجد شرایط کاشت ابرو و مژه هستند؟
معمولاً افرادی با ابروهای تکه ای یا ظریف و با تراکم کم واجد شرایط کاشت ابرو و مژه هستند. البته میزان موفقیت در کاشت ابرو بستگی به توانایی جراح و تیم او دارد.
در عین حال کاشت ابرو برای بیماران دچار نقص ابرو مناسب تر است و برای بانک مو می توان از موهای پشت گردن و نقاطی از بدن که ضخامت کمتری دارند استفاده کرد. کاشت مژه نیز قابل انجام است ولی بسیار مشکل و پر دردسر است و نتایج هم به اندازه کاشت ابرو رضایت بخش است.

آیا از موی نواحی دیگر( به جز پشت و اطراف سر) هم می توان به عنوان منطقه دهنده استفاده کرد؟
موهای مناطق مختلف بدن دارای تفاوت های ساختاری و اساسی با یکدیگرند بنابراین نمی توان از موی هر ناحیه از بدن به جای موی سر استفاده کرد و بهترین مو برای کاشت در مناطق طاس سر، موی ناحیه مشخصی از پشت و اطراف سر است.

آیا کاشت مو نیاز به ترمیم دارد یا دائمی است؟
در مورد افرادی که تراکم موی پشت سر آنها کافی نباشد و وسعت طاسی زیاد باشد این امکان وجود دارد که پس از کاشت اولیه به روش fut  از روش fit  یا همان fue  می توان کاشت مو را انجام داد و وسعت بیشتری را پوشش داد در حین حال موهای کاشته شده دوباره نمی ریزند زیرا آنها از پشت سر برداشته می شوند و این موها نسبت به هورمون عامل ریزش مو ( دی هیدرو تستسترون) حساس نیستند. بنابراین بقای این موها همیشگی است.

آیا موهای کاشته شده قابل رشد هستند و می توان آنها را رنگ یا فر کرد؟
بله، خصوصیات این موها مانند سایر موها می باشد و رفتاری که با سایر موها داریم با این موها نیز می توانیم داشته باشیم. فقط طی ماه اول پس از کاشت مو نباید موها را رنگ یا فر کرد. حتی ریش و سبیل کاشته شده در آقایان کاملاً طبیعی و قابل اصلاح  و آرایش هستند.

آیا می توان مو را از شخص دیگری گرفت و پیوند زد؟
به دلیل عدم تطابق خصوصیات بافتی و سیستم ایمنی بین انسان ها در صورت استفاده از موهای شخص دیگر این موها پس زده می شوند و به اصطلاح نمی گیرند.

آیا کاشت مو هم عوارضی دارد؟
اگر کاشت مو توسط متخصص پوست و موی با تجربه و آشنا به جزئیات بیماریهای پوست و مو و با رعایت شرایط استاندارد فیزیکی و استریلی انجام شود عارضه ای در پی نخواهد داشت ولی پس از کاشت مو تعدادی عوارض موقت وجود دارد از جمله تورم خفیف در پیشانی که با تنظیم حالت نیمه نشسته حین خواب برای چند شب اول و کمپرس  سرد پس از کاشت مو قابل بهبود است. درد در منطقه دهنده یا گیرنده مو هم که اغلب خفیف و زودگذر است و با مصرف داروهای مسکن برطرف می شود.

مراجعين عزيز ميتوانند جهت رزرو مشاوره رايگان با شماره 33507010 تماس بگيرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *